חומרים של מורים מובילים

התאמת שאלות בגרות לתכנית הלימודים החדשה. פותח ע”י משתתפי קורס מורים מובילים תשע”ה

קובץ שאלות מבחן שהוכנו ע”י משתתפי קורס שאלות מבחן תשע”ג (שימו לב שהשאלות הוכנו לתכנית הלימודים הקודמת)

תבניות לפעולות בעצים בינאריים: רחל לודמר, זיוה קונצמן, שירלי רוזנברג-כהן

אוסף שאלות הממומשות בעזרת מפה: אביטל גרינולד, דורית כהן, מיכל עמירה. קובץ , מצגת הסבר. אוסף של בעיות אשר המימוש שלהן מזמין פתרון בעזרת מפה.

ייצוג מטריצות בצורות שונות: דפנה מינסטר, שרה פונק. הסבר למורה, דפי עבודה, קבצי ג’אווה.

ייצוג מבני נתונים בדגש על גנריות: שרה וגנר, דורית ליקרמן, אהובה שפרלינג. אוסף שאלות העוסקות בהיבטים שונים של ייצוג מבני הנתונים, תוך שימת דגש על גנריות. שאלה 1 מוצגת בארבע דרגות: החל מדפי עבודה הכוללים את כל הממשקים (התלמיד נדרש לממש את המחלקות ולהוסיף תכנית ראשית לבדיקת המחלקות) ועד לדרגה בה התלמיד נדרש לחשוב על הייצוג המתאים למבנה הנתונים ולממש פעולות מסוימות כמפורט בשאלה. מדריך למורה, שאלה 1, שאלות 2-4, שאלה 5

חומרים שהוכנו ע”י קורס מורים מובילים תשע”ה:

טיפים להוראת היחידה הרביעית, הוכן ע”י משתתפי קורס מורים מובילים תשס”ג: הוראה על-ידי תלמידים (זהבית בר לוי), מעקב אחר התקדמות של תלמידים (יפית כהן), דף סיכום לסיבוכיות (מיכאל שחם), משימת הטיילת כפתיחה להוראת טנ”מ (אהובה שפרלינג ודורית ליקרמן), חומר עזר להוראת טנ”מ תור (אסתי מאסטראסי ואסנת אנגלמן), משחק להמחשת רשימת חוליות (פריידה בן-פזי), חפש את המטמון (איתן ראט), הוראת סיבוכיות תוך חזרה על פתרון בעיות בסיסיות (אורנה מילר), בין שמש למשתמש – התנסות בעבודה עם יח”ס (אסתי אפלבוים)