סמינר קיץ למורים מובילים 2015

סמינר תשע”ה 28.6.15 , 29.6.15 , 30.6.15  במלון נווה אילן

 מיון מיזוג – דפים מדורגים  גלית שריקי וחני טוראל
 מעבדה תחילה רשימה  רחל בן עמי
 דפי עבודה מחסנית  רחל לודמר ורחלי צרניחוב
 מעבדה תחילה ברקורסיה  דפנה מינסטר ושרה פונק
 סביבת אליס  ברכה דאום-רייטר
 מעבדה מגדלי הנוי ומעבדה ראשונה בעץ בינארי  ולרי פקר
 הוראת מדעי המחשב באמצעות ספרי ילדים  אריק הוד
מרוץ למטמון: פעילות סיכום ללימודי הצפנה לכיתה ט’ דני בן ישי
הוראת המושג “אלגוריתם” אסף צדיק
שימוש בעץ מעקב ברקורסיה דפנה מינסטר
עבודה עם Kahoot ריקי יפה
BOT – “הונאות” חוקיות ברשת יריב דגן
“הביצה והתרנגולת”: מה ללמד קודם, או איך להתחיל ללמד פיתוח אפליקציות כשנדרשים נושאים מתקדמים בתכנות מונחה עצמים – כשעדיין לא נלמד דורית כהן
ניצול הפוטנציאל (שימוש) של סביבת למידה מתוקשבת בהוראת מדעי המחשב בחט”ב עם התמקדות בנושא תקשורת נתונים (כיתה ט) שלומית בן שחר
לימוד סייבר – יתרונות וחסרונות זהבה יעקובסון
חבילה שתומכת בכתיבה של תוכנות מוסיקה אורן גיא
קידוד של טקסט בעזרת עץ הופמן, ופענוח טקסט המקודד באמצעות עץ הופמן אהובה שפרלינג, דורית ליקרמן, שרית לולב
מחלקת GRID אילן פרץ
תכנות אפליקציות בעזרת App Inventor לביא בונימוביץ
איך ומדוע לשנות את דרך הוראת מדעי המחשב מונחה עצמים כבר ביסודות? אוי גרינולד ודורית בן-דוד
משחק החיים דפנה לוי רשתי
לימוד בעזרת משחקים, וניסיון של פרויקט סיכום, מצגת של שיעור עיבוד תמונה סדצקי אלי
עצים בינאריים חיה עידן
מחרוזות – Natural משה שטיינר
מידול הקשר בין מאפייני התלמידים הלומדים במגמת מדעי המחשב ברמה המוגברת לבין הישגיהם אורנה לוי-אליהו