סמינר תשע"ה 28.6.15 , 29.6.15 , 30.6.15 במלון נווה אילן
- איך עונים על שאילתה, כשהתוצאה גדולה מאד? פרופ' שרה כהן, ביה"ס להנדסה ולמדעי המחשב ע"ש רחל וסלים בנין, האוניברסיטה העברית בירושלים
- מערכות מחשב אינטליגנטיות בעלות יכולת הידברות טובה עם אנשים: פרופ' שרית קראוס, ראשת תחום בינה מלאכותית, אוניברסיטת בר-אילן, המחלקה למדעי המחשב
- הרשת האפלה (Darknet) יוצאת לאור: ד"ר טל פבל, המייסד והבעלים של חברת Middleeasternet
- תורת המשחקים האלגוריתמית: שידוכים, מכרזים ופקקי תנועה: פרופ' נעם ניסן, ביה"ס להנדסה ולמדעי המחשב והמרכז לחקר הרציונאליות, האוניברסיטה העברית בירושלים; מרכז המחקר של מיקרוסופט בהרצליה
- הצפנה בעידן הענן: פרופ' שפי גולדווסר, הפקולטה למתמטיקה ומדעי המחשב, מכון וייצמן למדע, כלת פרס טיורינג לשנת 2012
- נקודת מבט מתאימה בפתרון בעיות אלגוריתמיות: ד"ר דוד גינת, החוג לחינוך מתמטי, מדעי וטכנולוגי, אוניברסיטת תל‑אביב
- איך לקרוא גרפים גדולים? פרופ' נתן (נתי) ליניאל, ביה"ס להנדסה ולמדעי המחשב ע"ש רחל וסלים בנין, האוניברסיטה העברית בירושלים
- שיחה עם יו"ר ועדת מקצוע, פרופ' שלומי דולב, אוניברסיטת בן-גוריון
- סיור באולפני קריית התקשורת גלובוס גרופ של חברת החדשות הישראלית בע"מ (חדשות ערוץ 2)
- שתף וספר:
| מיון מיזוג – דפים מדורגים | גלית שריקי וחני טוראל |
| מעבדה תחילה רשימה | רחל בן עמי |
| דפי עבודה מחסנית | רחל לודמר ורחלי צרניחוב |
| מעבדה תחילה ברקורסיה | דפנה מינסטר ושרה פונק |
| סביבת אליס | ברכה דאום-רייטר |
| מעבדה מגדלי הנוי ומעבדה ראשונה בעץ בינארי | ולרי פקר |
| הוראת מדעי המחשב באמצעות ספרי ילדים | אריק הוד |
| מרוץ למטמון: פעילות סיכום ללימודי הצפנה לכיתה ט' | דני בן ישי |
| הוראת המושג "אלגוריתם" | אסף צדיק |
| שימוש בעץ מעקב ברקורסיה | דפנה מינסטר |
| עבודה עם Kahoot | ריקי יפה |
| BOT – "הונאות" חוקיות ברשת | יריב דגן |
| "הביצה והתרנגולת": מה ללמד קודם, או איך להתחיל ללמד פיתוח אפליקציות כשנדרשים נושאים מתקדמים בתכנות מונחה עצמים – כשעדיין לא נלמד | דורית כהן |
| ניצול הפוטנציאל (שימוש) של סביבת למידה מתוקשבת בהוראת מדעי המחשב בחט"ב עם התמקדות בנושא תקשורת נתונים (כיתה ט) | שלומית בן שחר |
| לימוד סייבר – יתרונות וחסרונות | זהבה יעקובסון |
| חבילה שתומכת בכתיבה של תוכנות מוסיקה | אורן גיא |
| קידוד של טקסט בעזרת עץ הופמן, ופענוח טקסט המקודד באמצעות עץ הופמן | אהובה שפרלינג, דורית ליקרמן, שרית לולב |
| מחלקת GRID | אילן פרץ |
| תכנות אפליקציות בעזרת App Inventor | לביא בונימוביץ |
| איך ומדוע לשנות את דרך הוראת מדעי המחשב מונחה עצמים כבר ביסודות? | אוי גרינולד ודורית בן-דוד |
| משחק החיים | דפנה לוי רשתי |
| לימוד בעזרת משחקים, וניסיון של פרויקט סיכום, מצגת של שיעור עיבוד תמונה | סדצקי אלי |
| עצים בינאריים | חיה עידן |
| מחרוזות – Natural | משה שטיינר |
| מידול הקשר בין מאפייני התלמידים הלומדים במגמת מדעי המחשב ברמה המוגברת לבין הישגיהם | אורנה לוי-אליהו |