|
- קידום תלמידות תיכון ללימוד מדעי המחשב: פרויקט משותף של מרכז המורים הארצי למדעי המחשב ומהנדסות גוגל בישראל: תמי לפידות, דניאלה רייכמן
- הוראה בעזרת דפים מדורגים: תמי לפידות, תמר פז
- המחלקה Array – דפי מעבדה: תמר פז
- למה מדע? דן עמיר – אתר “בשער”
|
|
- דברים לזכר ד”ר צביקה פירסט ז”ל
- הנחיית פיתוח פרויקטי תוכנה בתיכון: אורני מרבאום-סלנט, אורית חזן
- דילמות של מורי מדעי המחשב בתיכון: מרסדס ברצ’ילון בן-אב, אריאלה טייכמן-וינברג, לאה ברץ
- חיפוש בחדר חשוך אחר חתול שחור שאיננו נמצא שם: ולרי פקר
- המחלקה String – דפי מעבדה: תמר פז
- סמינר קיץ תשס”ח: תגובות ותמונות
|
|
- ארגון המורים למדעי המחשב בארה”ב CSTA
- הוראת מדעי המחשב בתיכון כחובה לאומית: מדוע ארה”ב צריכה ללמוד מישראל?, כריס סטיבנסון
- משחק תפקידים להכרות עם תכנות מונחה עצמים, רוב קטלר (תרגום לעברית: איריס צור-ברגורי)
- מודל להוראת מדעי המחשב בתיכון: ארבעה מרכיבים בסיסיים, אורית חזן, יהודית גל-עזר, לנור בלום
- כנס המורים הארצי תשס”ח: תגובות ותמונות
- ישראל בחזית המחקר העולמי בתחום הוראת מדעי המחשב
- מדעי המחשב והנדסת תוכנה בראי הגרפים
- פתרון נמהר של בעיות אלגוריתמיות בעקבות מילות מפתח, דורית כהן (ניצן)
- דילמות מורי מורים למדעי המחשב במכללות להוראה, אריאלה טייכמן-וינברג, מרסדס ברצ’ילון בן-אב, לאה ברץ
- האם רעדו להם הידיים? תפיסות תלמידים ביחס לנכונות תכניות, יפעת בן-דוד קוליקנט, מירונה מוסאי
- משימות לתלמידי יסודות, תמר פז
- דפי סיכום לתלמידי יסודות, תמר פז
|
|
- פתרון בעיות במדעי המחשב על ידי תלמידי תיכון: ניתוח מגדרי ומגזרי של בחירה בלימודי מדעי המחשב בתיכון בישראל – חלק ב’, לריסה איידלמן ואורית חזן
- הוראת מדעי המחשב ברחבי העולם – הקדמה
- הוראת מדעי המחשב ברחבי העולם – סקר ספרות, נוע רגוניס
- המעבדה במדעי המחשב, תמי לפידות
- מעבדה: הכרות עם עצמים, תמר פז
- מעבדה: תכונות מופע ותכונות מחלקה, אביטל (אבי) גרינולד, יהודה אבני, דני קשת
- מעבדה: תכונה מורכבת במחלקה, שמעון אבן-חיים, אסנת חכמון
- מעבדה: העברת פרמטרים בפעולה סטטית, רוני אלנקרי, אסתי אפלבוים, רחל לודמר
|
|
- עתיד מדעי המחשב והקשר של מדעי המחשב לעולם המדע כפי שהם משתקפים בדו”ח Towards 2020 Science, ממי גוטביר
- “בשער” – שאלות למומחים אקדמיים
- נתוני בגרות תשס”ו
- פתרון בעיות במדעי המחשב על ידי תלמידי תיכון: הגדרה, מימוש ושימוש בטיפוסי נתונים מופשטים, ויקטוריה סכניני ואורית חזן
- ניתוח מגדרי ומגזרי של בחירה בלימודי מדעי המחשב בתיכון בישראל – חלק א’, לריסה איידלמן ואורית חזן
- הוראת מדעי המחשב בחטיבת הביניים: בחינות בגרות בכיתה ט’ (5 יח”ל), לאה ברור
- תלמידים מפתחים לומדה, עירית על-דור שפירא
- שאלות ל”יסודות” בשפות החדשות, משתתפי קורס מורים מובילי יסודות
- שאלות בעיצוב תוכנה ליחידה המתחדשת, ריקה רם
- מאגר שאלות ב”עיצוב תוכנה”, צוות הפיתוח באוניברסיטה העברית ירושלים
|
|
- דברי פרופ’ יהודית גל-עזר במפגש להצגת טיוטת חוקת הזכאות
- דו”ח “Towards 2020 science” תרומת מדעי המחשב לעידן החדש של המחקר המדעי
- תעסוקה עתידית במקצועות המחשוב, מוטי בן-ארי
- ערב מגמות בבית הספר ושיווק מדעי המחשב, רוחמה לצטר
- קהילת “בשער” ואתר “בשער ברשת”
- מדעי המחשב במשרד המדע והטכנולוגיה
- הוראה מונחית תבניות של יסודות מדעי המחשב: תיאור התנסות, אורנה מילר וריקה רם
- ייצוג של רשימה: תגובה למאמר של יעל אדמובסקי, אבי קיפניס
- ייצוג של רשימה: חלק ב’, יעל אדמובסקי
- סגנון תכנות, תמי לפידות
- מנועי זיהוי, גארי סטיקס
- משורר מחשב
|
|
- מנ”ה של חשיבה טובה, יורם הרפז
- מה שאתה רואה זה מה שתקבל (WYSISYG) השפעת הייצוג החזותי על תפיסת מבני נתונים, דן אהרוני
- ייצוג של רשימה, יעל אדמובסקי
- תפיסת מושגים בסיסיים בפיתוח תוכנה מונחה עצמים ע”י תלמידי חטיבת ביניים, מריאנה טייף ואורית חזן
- אלגוריתמים וסיבוכיות: דוגמה לשיפור סיבוכיות בסדר גודל עבור פתרון בעיה במערך דו-ממדי, נוע רגוניס
- הוראת רקורסיה, לובה סריוגין
- משימות מגניבות, תמי לפידות
- תכנית “מדעי המחשב, אקדמיה ותעשיה” לתלמידים מצטיינים, ברוריה הברמן וססיל יחזקאל
- חשיבה רדוקטיבית במדעי המחשב, מיכל ארמוני ואורית חזן
- הצעת חלופה לפרק ג’ בתכנית הלימודים לחט”ב, לאה ליבוביץ
|
|
- דברים לזכרו של אפרים אנגל ז”ל
- מדעי המחשב והעתיד, מכתבו של ד”ר דוד פסיג למפמ”ר ד”ר אבי כהן
- אני אוהבת את המקצוע שלי, רימה גרוסמן
- האם ניתן להנות מכל העולמות? הצעה למודל של קורס מבוא מרובה-מטרות בסביבה מונחית עצמים, ברוריה הברמן ואורנה מילר
- תקציר מונחים ומוסכמות להוראת מדעי המחשב בסביבת השפות Java ו- C#, צוותי פיתוח תכניות הלימודים
- בחירת מבני נתונים לפתרון בעיה, הצעה לפעילות ודיון כיתתי, שירלי רוזנברג-כהן
- מה חושבים תלמידים על בנות ומדעי המחשב?, תמי לפידות
- למידת מדעי המחשב ברמת 5 יח”ל בתיכון בישראל: היבט מגדרי ומגזרי, לריסה איידלמן ואורית חזן
- שאלון שלילה בפרולוג, ברוריה הברמן
- תכנית לימודים במדעי המחשב לחטיבת הביניים (תל”ן), הפיקוח על הוראת מדעי המחשב
- מאמא – שפת תכנות מונחית עצמים בעברית, מאיר סלע
- כניסה רכה למדעי המחשב: סביבת קארל הרובוט, תמר פז ותמי לפידות
- התשובה היא 42 , שירלי רוזנברג-כהן
|
|
- ברכת המשנה הבכיר לנשיא הטכניון, פרופ’ אביב רוזן
- סמינר קיץ “בחזית מדעי המחשב” 2004
- האולימפיאדה למדעי המחשב
- נתוני הבגרות תשס”ד
- תכנות מונחה עצמים עם תחילת המאה ה- 21, סקירת ספרות, חלק שני, עפרה ברנדס
- מימוש טנ”מ בסביבת תמ”ע: משחק 16 הקלפים, זהבית בר-לוי, זיוה קונצמן, שרלי רוזנברג-כהן
- פוליגונים במסגרת הוראת מדעי המחשב, ממי גוטביר
- שימוש במספרים אקראיים בפתרון בעיות במדעי המחשב, אסמאעיל סלמאן, חוסיין סלמאן
- עיצוב תכנה: ניתוח שאלה מבחינת בגרות, מיכאל שחם
- שחזור עץ על פי שתי סריקות עם ערכים מרובים, חיים אברבוך
- מסע חשיבתי ללימוד המושג אלגוריתם, נורית גרינברג
- בינגו: משחק לימודי בנושא מערך חד-ממדי
- מודלים חישוביים: מאגר שאלות ותשובות, מורים מובילים
- הבטים אנושיים של הנדסת תכנה, אורית חזן
- סביבת אנימציה MatrixPro: פעילויות בעיצוב תכנה
- בעיות מפורסמות במדעי המחשב
- תבניות פדגוגיות בהוראת מדעי המחשב
- כלים ושיטות בהוראת מדעי המחשב
|
|
- ניתוח שגיאות וקשיי תלמידים בבחינות הבגרות: שאלון עיצוב תכנה, רונית בן-בסט לוי, ד”ר ברוריה הברמן
- בניית משחק בפרדיגמה הפונקציונלית: התנסות בתהליך של פיתוח תכנה, תמר פז, ארנה מילר
- הוראת מדעי המחשב כאזורים פוריים של מפגש תרבויות, יפעת בן-דוד קוליקנט, מוטי בן-ארי
- תכנות מונחה עצמים עם תחילת המאה ה-21, סקירת ספרות, חלק ראשון, עפרה ברנדס
- שימוש בחידות כאמצעי לשיפור מיומנויות של פתרון בעיות אלגוריתמיות, שרה פולק, צביקה פירסט
- פיצוחים: משחק לימודי בנושא מבנה המחשב, אהובה שפרלינג, דורית ליקרמן
- תורת המחשב: חומרים מסדנה פדגוגית של המרכז הארצי, זיוה קונצמן
- יסודות מדעי המחשב: חומרים מסדנה פדגוגית של המרכז הארצי, פריידה בן-פזי
- ניתוח מערכות מידע: הצעות לארועים ופרויקטים, מורים מובילים
|